Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Amerikanci na Weeekend Media Festivalu

Medijska revolucija u regiji – iz američke perspektive.

Četvrti Weekend Media Festival ove se godine održava od 22. do 25. rujna, na već tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana u Rovinju. U tri festivalske dvorane pripremljen je bogat program predavanja, panel diskusija i radionica.

Na dugom popisu predavača ističu se američki televizijski producenti Pete Radovich i Zarko Zak Ivkovic, koji će govoriti o medijskoj revoluciji i njezinim posljedicama na medijsku scenu u SAD-u i regiji Jugoistočne Europe.

Weekend publici već dobro poznati Pete Radovich je kreativni direktor sportskog programa CBS televizije i dobitnik čak 21 televizijske nagrade Emmy. Producirao je najveće sportske događaje, poput Olimpijskih igara, Super Bowla, Wimbledona i finala NBA lige, a poznat je i kao producent emisije "Inside the NFL", ikone američkog sportskog programa. Radovich je porijeklom s otoka Kaprije, vrlo je vezan za Hrvatsku, pa tako svake godine ljetuje na Jadranu.



Zarko Zak Ivkovic zadnjih je osam godina izvršni direktor City University of New York Athletic Conference (CUNYAC), koja okuplja stotine sportaša iz 25 sveučilišnih asocijacija. Iza Ivkovica je dvadesetogodišnja televizijska karijera, tijekom koje je za televizijsku mrežu NBC pratio pet Olimpijskih igara, a za svoj rad u Atlanti 1996. također je nagrađen Emmyjem. Ivkovic je rođeni Tuzlak i strastveni nogometaš. Pet godina je pisao kolumnu o nogometu u dnevnom listu Newsday, a još uvijek aktivno igra za Istria Sport Club u New Yorku.

Tržnica za medije

Uz Radovicha i Ivkovica, na 4. Weekend Media Festival dolaze i mnoga druga ugledna imena, poput Jaya McGilla, višeg potpredsjednika Hearst Magazines International, Sashe Savića, glavnog operativnog direktora u Havas Media North America i Stefana Jenzowskog, potpredsjednika kompanije Siemens Communication, Media & Technology. A o njihovom gostovanju smo već pisali što možete pogledati ovdje.

Prošle godine Weekend je okupio više od 3.000 sudionika, a direktor festivala Tomo Ricov za ovu godinu podiže letvice očekivanja još više. "Razlog tome je i što se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova", ističe Ricov.



Na tom je tragu i jedan od noviteta ovogodišnjeg festivala, Weekend Content Market, svojevrsna tržnica na kojoj će po prvi put proizvođači sadržaja (produkcijske kuće, mediji…) nuditi svoje proizvode, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

U ovom tekstu istražit ćemo kako na najbolji način iskoristiti internet za promociju svog brenda, koristeći različite strategije i alate.

Drama Queen

Obećavam da ništa neću obećati, pa tako niti ispuniti... 

Događanja

Weekend Media Festival bez jednokratne plastike.

Celebrity

Nakon velike regionalne turneje 'Dobrodošao u klub', koju je vidjelo preko 250 tisuća ljudi i koja se mogla svrstati uz bok velikim svjetskim turnejama,...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.