Ljubav između najpopularnijeg i najunosnijeg nogometaša – David Beckhama i švedskog modnog diva H&M-a planula je u veljači ove godine, kada je lasnirana prva kolekcija muškog donjeg rublja David Beckham Bodywear. Nakon fantastičnog uspjeha debitantske kolekcije, Beckham i H&M nastavljaju dalje – predstavljajući drugu kolekciju kampanjom u kojoj (i ovaj put) glavnu ulogu ima sam David.
Za vrhunske fotografije na kojima Beckham izgleda vrlo, vrlo seksi, uz istovremeni vizualni dojam kako je doista riječ o kvalitetnom i ugodnom donjem rublju, zaslužan je fotograf Alasdair McLellan.
Jednostavne linije nove kolekcije, odraz su potreba svakog aktivnog muškarca kojemu je bitno da je donje rublje ugodno i neprimjetno za nošenje.
U 44 zemlje i otprilike 1.800 dućana u cijelome svijetu (ali i preko interneta) u prodaji će se naći gaćice, bokserice, donje majice i gaće s dugim nogavicama s potpisom najpoznatijeg i najpoželjnijeg nogometaša današnjice.
U studenom će kolekcije biti obogaćena komadima koji će biti idealni za blagdansko darivanje.
''Jako sam uzbuđen zbog ove nove kampanje pomoću koje nastojimo ukazati na snagu i kvalitetu koje su glavne odlike kolekcije, ali i na njenu lakoću nosivosti i udobnost. Volim svaki komad zbog svoje raznolikosti i udobnosti i čim je kolekcija lansirana, postala mi je poput druge kože dok ju nosim", David nije štedio riječi oduševljenja za novu kolekciju.
Za vrhunske fotografije na kojima Beckham izgleda vrlo, vrlo seksi, uz istovremeni vizualni dojam kako je doista riječ o kvalitetnom i ugodnom donjem rublju, zaslužan je fotograf Alasdair McLellan.
Jednostavne linije nove kolekcije, odraz su potreba svakog aktivnog muškarca kojemu je bitno da je donje rublje ugodno i neprimjetno za nošenje.
U 44 zemlje i otprilike 1.800 dućana u cijelome svijetu (ali i preko interneta) u prodaji će se naći gaćice, bokserice, donje majice i gaće s dugim nogavicama s potpisom najpoznatijeg i najpoželjnijeg nogometaša današnjice.
U studenom će kolekcije biti obogaćena komadima koji će biti idealni za blagdansko darivanje.
''Jako sam uzbuđen zbog ove nove kampanje pomoću koje nastojimo ukazati na snagu i kvalitetu koje su glavne odlike kolekcije, ali i na njenu lakoću nosivosti i udobnost. Volim svaki komad zbog svoje raznolikosti i udobnosti i čim je kolekcija lansirana, postala mi je poput druge kože dok ju nosim", David nije štedio riječi oduševljenja za novu kolekciju.
You must be logged in to post a comment Login