Postavljanje modnih trendova od strane celebrityja je dobro znana praksa u svijetu. Stoga i ne čudi da svakim ludom novotarijom kojom definiraju svoj modni izričaj uspiju postaviti i novi trend. Tako su Pixie Lott, Rihanna i Marina Diamandis progurale trend kićenja glave ukrasima za koje teško da bi mogli pronaći odgovarajuću prigodu za nošenje osim u sklopu masovnih i bezbrižnih okupljanja poput glazbenih festivala.
Srećom bogatstvo on-line dućana omogućuje da se bez pretjerane muke dočepate takvih ukrasa, a našu je pažnju svojom originalnom ponudom zapljenio britanski Bitching and Junkfood.
Bitching and Junkfood prije 3 godine pokrenule su Australka Kath i Irkinja Marion koje su svoju strast za modom pretvorili u vlastiti biznis sa sjedištem u Londonu.
U svojoj ponudi posjeduju dizajnerske kolekcije i vintage odjeću koju je osim preko interneta moguće i kupiti u njihovom studiju u istočnom djelu Londona. Sastavni dio ponude je i njihov autorski brend Remade by Bitchingandjunkfood, kroz koji na kreativan način djevojke prezentiraju svoju viziju uobičajenih odjevnih predmeta kao što su stare traper hlačice, suknje isl.
Od 2010. godine uspješno surađuju i s dućanom Urban Outfitters za kojeg izrađuju kolekcije nakita i modnih dodataka za ukrašavanje kose.
Zanimljive perjanice i šiljci pronašli su svoje mjesto na glavama mnogih dok se zadovoljno prošetavaju livadama u sklopu festivala, a s obzirom na bogatu ponudu istih ovo ljeto na našim prostorima, zasigurno ćemo i neki od ovih ukrasa vidjeti i kod nas.
Srećom bogatstvo on-line dućana omogućuje da se bez pretjerane muke dočepate takvih ukrasa, a našu je pažnju svojom originalnom ponudom zapljenio britanski Bitching and Junkfood.
Bitching and Junkfood prije 3 godine pokrenule su Australka Kath i Irkinja Marion koje su svoju strast za modom pretvorili u vlastiti biznis sa sjedištem u Londonu.
U svojoj ponudi posjeduju dizajnerske kolekcije i vintage odjeću koju je osim preko interneta moguće i kupiti u njihovom studiju u istočnom djelu Londona. Sastavni dio ponude je i njihov autorski brend Remade by Bitchingandjunkfood, kroz koji na kreativan način djevojke prezentiraju svoju viziju uobičajenih odjevnih predmeta kao što su stare traper hlačice, suknje isl.
Od 2010. godine uspješno surađuju i s dućanom Urban Outfitters za kojeg izrađuju kolekcije nakita i modnih dodataka za ukrašavanje kose.
Zanimljive perjanice i šiljci pronašli su svoje mjesto na glavama mnogih dok se zadovoljno prošetavaju livadama u sklopu festivala, a s obzirom na bogatu ponudu istih ovo ljeto na našim prostorima, zasigurno ćemo i neki od ovih ukrasa vidjeti i kod nas.
You must be logged in to post a comment Login