Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Black Milk – formula za uspjeh

Zamisliti, ostvariti i uspjeti – James Lillis zna kako!

Iza australskog brenda Black Milk stoji James Lillis koji izvrsno kotira kod mladih djevojaka širom svijeta koje prate modne trendove i znaju kako originalnim odjevnim predmetima privući pozornost i izdvojiti se iz mase.

Naizgled jednostavnu ideju da započne vlastitu modnu liniju tajica u početku i nije bilo jednostavno realizirati. Pogotovo kada znamo da kada je James krenuo sa svojim planom, niti je imao početni kapital niti je znao išta o šivanju. Ipak njegova volja i zamisao vodile su ga u naumu i odlučio se na kupovinu dvije šivaće mašine i krenuo s proizvodnjom jedinstvenih šarenih tajica, odlučan da uspije!



Prvo što si je sašio bila je majica kratkih rukava za koju danas kaže da je ispala grozno, ali ju je ipak ponosan na svoj uspjeh nosio do neiznemoglosti. Gotovo da je bio bez novaca kada se ideja rodila, te je zadnje što je imao uložio u mašine i par komada šarenog lateksa koji je bio najjeftiniji u ponudi, ali ujedno i najidealniji za proizvodnju tajica koje su mu i bile misao vodilja za pokretanje biznisa.



James priznaje da isprva mu nije nikako polazilo za rukom i da je dosta noći probdio dok nije uspio sašiti prve tajice kojima je bio zadovoljan. Kako to obično i biva kada su u pitanju mladi kreativci, tako je i on zamolio prijateljicu da mu posluži kao model dok ne skroji par koji će biti savršen.

Nakon što je i uspio iznjedriti jedne takve – savršene tajice, ostao je iznenađen, ali i sretan kada je nakon odrađenog posla prijateljica odlučila kupiti tajice. Tada je ustvari i sve krenulo kako je u startu i zamislio.



Malo po malo, naoružan velikom količinom volje i ljubavi prema onome što je počeo stvarati, odlučio je svoje šarene kreacije ponuditi na prodaju buticima. Tu međutim nije imao pretjeranog uspjeha, te je shvatio da bi ipak bilo najbolje da se osobno potrudi oko prodaje iste i odlučio na malenom štandu gradske tržnice potražiti svoje buduće mušterije. Situacija se neznatno popravila po pitanju prodaje , ali još uvijek nije bio zadovoljan.



Kako je istovremeno na mreži svih mreža pokrenuo svoj blog, primijetio je da je puno više djevojaka zainteresirano za njegove rukotvorine putem interneta i odlučio se isključivo na online prodaju.

Ispočetka ga okolina i nije previše ohrabrivala u njegovom naumu jer su mu tvrdili da je online prodaja dobra isključivo za proizvode koji imaju dućane, međutim James nije ni pomišljao odustati.







Njegova odluka se pokazala odličnom jer danas, nakon samo tri godine otkako se odvažio na novi poslovni potez, njegove tajice neizostavni su odjevni predmet mladih i modernih djevojaka širom svijeta. Takvo što i ne čudi jer su uz pomoć par klikova na kompjuteru dostupni svima, a i njihov atraktivan i poseban izgled teško da nekoga može ostaviti bez reakcije.





Danas je skupio tim ljudi koji vrijedno kroje i šivaju otkačene tajice po njegovim zamislima i skicama. Ipak kaže da bez obzira na sve, još uvijek s užitkom i sam sjedne za mašinu i koji puta sam napravi koji komad odjeće.





S obzirom na jako dobre reakcije na njegove kreacije, pokrenuo je pored tajica i liniju jednodijelnih kupaćih kostima, haljina, mini suknji i majica. Naravno da su i ti komadi koje trenutno nudi, bez većih poteškoća pronašli put do srca i ormara velikog broja djevojaka.



Uz zabavne i super-šarene printeve, zanimljive kombinacije različitih materijala i otkačene dezene, James je od vlastitog modnog brenda strelovitom brzinom stvorio sinonim za originalno i cool.





U relativno kratkom vremenskom roku Lillis je ostvario svoj poslovni san i još uvijek je sretan kada na mail dobije fotografije djevojaka koje su se slikale u odjeći s njegovim  potpisom, te ih voli objavljivati na svojoj Facebook stranici, a onoga dana kada se odluči na otvaranje vlastitog dućana, isti će biti ukrašen zidom prepunim fotografijama svojih mušterija.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Fashion report

Bez obzira na trendove i sezonu, jedna od stvari koja nikada ne izlazi iz mode je majica s printom koja se lako može uklopiti...

Trendovi

Otkako su u posljednjih desetak godina dobile na popularnosti, izbor se proširio, pa danas možete birati između milijuna boja, uzoraka i stilova tajica.

Video box 1

Iskoristite staru jastučnicu te ju printem pomoću lišća pretvorite u prekrasnu jesensku dekoraciju.

Trendovi

Espadrile su apsolutni must-have komad sezone u ormaru svakog trendsetera, a poznati brazilski brand Havaianas donosi nam nevjerojatno udobne modele s atraktivnim printevima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.